• سانروف
  • لیست نمایندگی ها
  • رهیاب
  • پاور ویندوز
  • رینگ اسپرت
‏ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت و رسیدگی به شکایات مشتریان در آپکو‏ ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002:2004 توسط شرکت TUV NORD آلمان انجام گرفت. قابل ذکر است سیستم مدیریت کیفیت از سال 87 و سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان از سال 90 در شرکت آپکو مستقر گردیده است. از جمله نقاط قوت آپکو در این ممیزی، دانش بالای نیروی انسانی، کنترل محصول و خدمات نامنطبق به نحو مناسب، انبارش مناسب و بهینه محصولات، نگهداری مناسب و تعمیرات تجهیزات و توجه ویژه مدیریت به خواسته های مشتریان عنوان شد

نظرات کاربران :
7 نظر در مورد این خبر
نوشته شده در تاریخ : 1393/2/18 ساعت : 02:46 ب.ظ توسط : 8812442214446068
منتظر تایید...
 
نوشته شده در تاریخ : 1393/2/24 ساعت : 12:43 ق.ظ توسط : ناشناس!
منتظر تایید...
 
نوشته شده در تاریخ : 1393/3/10 ساعت : 04:54 ب.ظ توسط : 8812442214446214
منتظر تایید...
 
نوشته شده در تاریخ : 1393/3/24 ساعت : 01:16 ب.ظ توسط : ناشناس!
منتظر تایید...
 
نوشته شده در تاریخ : 1393/3/28 ساعت : 03:00 ق.ظ توسط : ناشناس!
منتظر تایید...
 
نوشته شده در تاریخ : 1393/3/28 ساعت : 03:00 ق.ظ توسط : ناشناس!
منتظر تایید...
 
نوشته شده در تاریخ : 1393/4/25 ساعت : 02:34 ق.ظ توسط : ناشناس!
منتظر تایید...